neděle 16. dubna 2017

Operace na dosah

Zbývají tři dny a čtyři noci do operace. Těšení se vystřídala nervozita a strach. Tolik věcí, které se ještě můžou posrat!

Moje diabetoložka se mnou nekomunikuje a já od ní potřebuju vyjádření pro nemocnici. Stihnu ho z ní do středy dostat? Budou krevní testy v pořádku?

Začalo mě bolet v krku. Není dobrý nápad strkat si ve spánku prsty do chřtánu a snažit se z něj vyndat domnělou příšeru (jo, mám teď docela živé sny). Modlím se, aby opuchnutí, které jsem si způsobil, stihlo splasknout.

Taky jsem se už začal bát všeho, co souvisí s operací a pobytem v nemocnici. Anestezie, bolesti, nahota, kanyla, drény, cizí postel, závislost na ostatních... A po operaci budu muset spát jen na zádech, což fakt neumím.

Psal jsem si s jedním klukem, který byl nedávno na stejném zákroku u stejného chirurga. Velká nespokojenost. Prý měl radši počkat a jít k někomu jinému. To člověku moc optimismu nedodá.

Jak si zvyknu na nový hrudník, pokud se operace nepovede podle mých představ?

Mám v hlavě milion otazníků. Nedokážu myslet na nic jiného. Tolik jsem se těšil, až nastane tenhle čas... a najednou je to tady a já jsem podělaný strachy. Bojím se, že mi z nějakého důvodu operaci nakonec nedovolí a já na ní nepůjdu. Bojím se i toho, že na ní půjdu. Bojím se už úplně všeho.

2 komentáře:

  1. Fili, jdi na to pouze a jenom, pokud to tak cítíš... Jestli máš nejistoty ohledně svýho krku, diabetoložky, operatéra apod. a převáží to letní nechuť k binderu, tak s tím ještě počkej... Kanyla a spaní na zádech by Tě potom čekalo taky, ale ty předchozí věci můžeš změnit... Jinak takový ten strach úplně ze všeho, ten patří ke každé operaci - mluvím z vlastní zkušenosti několikrát ročně, Ty víš... Držím palce, aby se Ti povedlo rozhodnout se! Stojím při Tobě teď i potom 😚

    OdpovědětVymazat
  2. Mam 2 tydny do hormonu a mam srejny pocit.co kdyz budu vybadat jako obluda co kdyz mne rodice neprijmou, co kdyz nejsem doopravdy trans?co kdyz si na kluka jen hraju?co kdyz klukum jen zavidim?promin ze dneska nedorazim jsem heste v Ostrave ale mam uz neco vymysleneho.at se ti operace povede.
    Pac a pusu,ja si jdu psat trans denicek...
    Petr

    OdpovědětVymazat